ismarizalismail

By: ismarizal ismail

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Friday, 21-Nov-2008 16:58 Email | Share | | Bookmark
Selamat tinggal..

Sudah puas berlegar-legar disini..
mendapat tapak baru..

disini
http://ismarizal.com/blog


Friday, 24-Oct-2008 02:18 Email | Share | | Bookmark
Polini Malaysian MotoGP 2008

Casey Stoner


Alex de Angelis


Valentino Rossi


Nicky Hayden


Dani Pedrosa - dedicated to Botak a.k.a Pok Hei!!


Toni Elias


Andrea Dovizioso


Sylvain Guintoli


Loris Capirossi


nak tak nak..ini je lah yang ada..
hahahahaha..
yang lain lebih layak ke bakul sampah..


Sunday, 5-Oct-2008 14:56 Email | Share | | Bookmark
Firdaus & Aishah

3 Syawal 1429..
3 Oktober 2008...
Majlis menyambut menantu..
Tanah Merah, Kelantan...



sikit je dulu ye....
nnt upload lain...


Saturday, 4-Oct-2008 14:43 Email | Share | | Bookmark
Raya'08

Selamat hari raya semua...
Papa, mama, abe wan, mc yu, chik, afira, eiman, aimin dan deq yum...
raya nih walaupun xcukup ahli..walaupun teringat kat orang2 jauh..
tapi tetap meriah..

Selamat hari raya juga buat nina, abg sharil, emir dan alisa di newcastle...
emir, alisa....ayah ngah dah post angpow...dapat x?
huhu...








lagi bleh usha kat sinihttp://flickr.com/photos/ismarizal


Sunday, 14-Sep-2008 17:15 Email | Share | | Bookmark
Half way to go...

Aku tahu masih awal lagih...
tapi..aku takut nanti terlupa..
atau mungkin lepas ni aku sebok...
jadi aku cakap sekarang je lah...






p/s: saje je buat 2 kaler...kot ade yang tak suka kaler hijau..kehkeh


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net